EDUKACJA PROZDROWOTNA

 

ffluorryz2017


Działania szkoły w ramach realizacji projektu „Szkoła Promująca Zdrowie” POBIERZ

Skład Zespołu ds. Szkoły Promującej Zdrowie w roku szkolnym 2017/2017 POBIERZ

Sprawozdanie z pracy zespołu ds. Szkoły Promującej Zdrowie w roku szkolnym 2017/2018 POBIERZ

Sprawozdanie z pracy zespołu ds. Szkoły Promującej Zdrowie w roku szkolnym 2016/2017 POBIERZ

Sprawozdanie z pracy zespołu ds. Szkoły Promującej Zdrowie w roku szkolnym 2015/2016 POBIERZ

Zasady zdrowego żywienia dzieci i młodzieży POBIERZ

Zdrowy styl życia - prezentacja POBIERZ

SP9 Szkołą Promującą Zdrowie - prezentacja POBIERZ

Poradnik dla rodziców dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych POBIERZ

Zasady żywienia POBIERZ

Broszura dla rodziców "Zachowaj równowagę" POBIERZ

Poradnik dla rodziców POBIERZ

http://www.aktywniepozdrowie.pl

http://ankieta.aktywniepozdrowie.pl/index.php

http://szkolanawidelcu.pl/rodzice/jak-zachecic-dziecko-do-zdrowego-jedzenia

http://www.izz.waw.pl/pl/zasady-prawidowego-ywienia

http://www.zachowajrownowage.pl/kategoria/dla-rodzicow

http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/zdrowe-posilki-do-szkoly-dla-twojego-dziecka,146967.html

http://www.szkolazywienia.inspirander.pl/dziecko/przedszkolak_uczen.html

W piątek dzieci klas I-III spożywały w towarzystwie  swoich kolegów i koleżanek  drugie śniadanie, którego podstawowym elementem był nabiał.

Na rynku jest mnóstwo mlecznych przetworów. Warto wybrać takie, które lubimy. Tak też uczynili nasi uczniowie i przynieśli do szkoły różne produkty, takie jak: twarożek, serek żółty, serek topiony oraz wiele innych dodatków w postaci  pieczywa pełnoziarnistego, warzyw i owoców. Nabiał jest obok mięsa głównym źródłem pełnowartościowego białka, zawiera wapń niezbędny do budowy kości i zębów. Nie należy zapominać, że produkty mleczne zawierają tłuszcz oraz witaminy: A, B, D, E, dzięki czemu odgrywają bardzo ważną rolę w żywieniu każdego człowieka, szczególnie istotne dla rozwoju młodego organizmu.

Pamiętajmy, że każdy posiłek, a zwłaszcza drugie śniadanie powinien być zbilansowany i pełnowartościowy, zawierający węglowodany, białko, tłuszcz oraz witaminy i sole mineralne.

TRZYMAJ FORMĘ, TRZYMAJ CIAŁKO, JEDZ WARZYWA ORAZ BIAŁKO!

Opracowała: M. Banasiak

 

 

 


stowarzyszenie
 szkola 2 0 talenty pasja bezpieczny internet

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd