MAŁA SZKOŁA MEDIALNA PROGRAMUJE
7 października 2020

Uczniowie klasy 6e, którzy są uczestnikami eksperymentu pedagogicznego „Klasa o profilu medialnym w szkole podstawowej” początek roku szkolnego poświęcili programowaniu w Scratch. Stworzyli grę komputerową polegającą na łapaniu odpowiednich rybek przez pływającego pod wodą nurka.
Samodzielnie ułożyli skrypty, dzięki którym bohaterowie gry poruszają się po ekranie, utworzyli zmienną wskazującą ilość zdobytych punktów.
Projekt sprawił wiele radości i mimo, że nie należał do łatwych, to uczniowie chętnie pokonywali kolejne trudności, ponieważ na bieżąco widzieli efekty swojej pracy.

Niżej zamieszczamy linki do wykonanych prac Fabiana, Kacpra, Jakuba i zachęcamy do gry 😉

https://scratch.mit.edu/projects/422054553/

https://scratch.mit.edu/projects/428464618/

https://scratch.mit.edu/projects/422054944/

W planach mamy już kolejne projekty, tym razem filmowe.

Opracowała: K. Śliwińska

 

Skip to content